صور حب رومانسية للمرتبطين تعبر عن الدفئ والعاطفة والعشق الساخن

صور حب رومانسية للمرتبطين تعبر عن الدفئ والعاطفة والعشق الساخن

صور حب بين اي اتنان بيحكوا قصة حبهم بتكون ذكري جميلة وعزيزة عليهم علشان كده لازم نحتفظ بيها مهما مر من وقت ومينفعش اننا في يوم ننسي الذكري دي لان اكيد في وقتها كان في بالنا ان دا احلي يوم في حياتنا واحلي ذكري .

 

صور حب

الحب شوية عليك امتي نقدر نقول الكلمه دي كتير اووي بتوصل بينا حاله الحب للطرف التاني ان فعلا مبنلاقيش كلمه توفي حقهم  في قلوبنا وان بجد كلمه بحبك قليله فبنحاول نلاقي كلام يعبر اكتر زي مثلا انا بعشقك اووووي ومقدرش اعيش من غيرك فعلا بنوصل لمرحله ان مينفعش نعيش في الدنيا من غير نصنا اللي بيكملنا النص اللي بيه بنتنفس واللي بيخلي للدنيا طعم .

 

 

 

 

الصور مش بس ذكري بنفتكر بيهم اللي بنحبهم لا دي كمان ممكن تهون غياب الحبيب اللي ممكن يكون كلنا عارفين ان الغياب قدر ونصيب زي الفراق لما بنفارق حد احنا بنحبه بنكون عايزين حاجه تهون علينا وجع الاشتياق اللي بيقتل اللي بيخلينا عايشين ومش عايشين بيخلينا اموت ماشيه علي الارض .

صور الحب بتعوض الغياب وتشفي القلب اللي داب من الوجع وكمان مين قال ان صور الحب بس للحبيب او ان الاشتياق بس للحبيب الحب بكل حالاته وانواعه حب الاخ لاخته وحب البنت لامها وحب الابن لابوه المفروض اننا نسجل ذكري كل الناس اللي بنحبها علشان مهما مر من زمن وعدي علينا من ازمات نفتكر الناس اللي في يوم من الايام ضحكتنا وخلت حياتنا في وقت كانت احلي من الخيال .

 

 

قد يعجبك ايضا
التعليقات
جاري التحميل ...